6:37 PM

DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA Z MARKĄ HOTPOINT




W ostatni weekend dzięki zaproszeniu marki Hotpoint  miałam okazję wziąć udział w warsztatach kulinarnych z okazji dnia zdrowego śniadania, który przypada 8 listopada. W gronie kilku blogerek spotkaliśmy się w studiu BOOK&COOK, aby nauczyć się jak łatwo, szybko i zdrowo przygotować pożywne śniadania. Powiem szczerze, że nie jestem lwicą kuchenną, która od rana do wieczora mogłaby stać "przy garach", bo po pierwsze nie mam na to czasu, a i nie ukrywam, że często brakuje mi chęci. Mam kilka popisowych dań, które serwuje na zmianę, jednak nie mogę powiedzieć, aby były one szczególnie zdrowe ;).

Na spotkaniu dowiedzieliśmy się w jaki sposób możemy urozmaicać nasze posiłki jednocześnie dbając o Nasze brzuszki.


To co przede wszystkim mnie ujęło to przepiękne wnętrze w jakim przyszło nam doskonalić swój warsztat kulinarny. Ciepłe, a jednocześnie nowoczesne. Drewno i cegła w połączeniu z skandynawskim oświetleniem to zdecydowanie moja estetyka.


Sprzęt na którym pracowaliśmy był marki Hotpoint . Jestem sroką i zwracam przede wszystkim uwagę na wygląd danego przedmiotu. Musi być minimalistyczny, a jednocześnie elegancki i takie właśnie są produkty Hotpoint. Żeby tego było mało ich funkcjonalność jest dla mnie porażająca. Z moim mężem szczególnie umiłowaliśmy sobie płytę indukcyjną. Na co dzień w domu gotujemy na płycie gazowej i kiedy słyszałam od moich koleżanek, że nie wyobrażają sobie już powrotu do zwykłych palników nie do końca rozumiałam o co im chodzi. Co za różnica - myślałam i dopiero teraz zrozumiałam jak bardzo się myliłam. Dwie cechy, które od razu rzuciły mi się w oczy to: szybkość gotowania posiłków i mega łatwe posługiwanie się samym urządzeniem. Wystarczy dotknąć odpowiedni symbol na panelu touch control i gotowe ! Niesamowicie fajne jest też to, że nie jesteśmy w stanie się poparzyć, co mnie zdarza się dosyć często jako wyjątkowej niezdarze ;). Przy małych powierzchniach zyskujemy także dodatkowe miejsce na choćby postawienie miski, która aktualnie nie jest nam potrzebna, bo płyta daje efekt praktycznie płaskiego blatu.


Po wstępnym wyjaśnieniu co będziemy robić, zabraliśmy się do pracy. 




Wspólne gotowanie to na prawdę świetna zabawa, tym bardziej, że w całym procesie uczestniczyły także dzieci.




Każdy z Nas mógł dokonać wyboru co chce przygotowywać. Cztery stanowiska były już zaopatrzone we wszystko czego potrzebowaliśmy. My akurat przygotowywaliśmy orzechowo-cynamonową granolę z waniliowym jogurtem i musem owocowym. Pyszka !


Reszta z Nas także nie próżnowała. Na stół podano także chleb cukiniowo-orzechowy z twarożkami w trzech smakach, tost francuski z chałki z domową konfiturą, oraz jajka zapiekane w kokilkach w sosie pomidorowym. Dzięki Bogu nie jadłam rano śniadania !


Następnie zabraliśmy się za menu obiadowe. Byłam w szoku, że w ciągu dosłownie kilkunastu minut można przygotować dania, których nie powstydziłby się MasterChef :).
Zabraliśmy się do roboty i tak powstały wrapy, batoniki owsiane, włoska makaronowa sałatka jak i frytki z bakłażana.



Po wytężonej pracy nie pozostało Nam nic innego jak skonsumować Nasze dzieła. I mogę Wam powiedzieć, że jeżeli macie możliwość wzięcia udziału w takich warsztatach nie zastanawiajcie się nawet chwili. Podczas takich zajęć odprężycie się, poznacie nowych ludzi i dodatkowo powiększycie swoje kulinarne horyzonty.


Jeżeli jesteście ciekawi jak przygotować poszczególne potrawy  to zachęcam do zajrzenia tutaj w najbliższym czasie. Zapewniam Was, że nie pożałujecie.

A wy obchodzicie dzień zdrowego śniadania ? A może każdy dzień jest dla Was jak 8 listopada ?

A.


1 komentarz:

  1. Pierwsze co mnie urzekło w tych zdjęciach to właśnie wnętrze. Genialnie urządzone. Sama zastanawiam się nad płytą indukcyjną, ale obawiam się, że będzie dosłownie "żarła" sporo prądu. ;/
    No i nabrałam ochoty na frytki z bakłażana, a przecież jest już późno. :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 COFFEE IN POLAND , Blogger